środa, 28 listopada 2012

Impreza

Cześć dziewczyny,

dzisiaj zapowiada się imprezowy wieczór. Kolega zaczepił mnie na uczelni i zaprosił na takie niby piwne andrzejki hehe. A ja pierwsze co: nie nie, już jestem umówiona. Przecież to najbezpieczniejsze dla mojej diety. Po powrocie do domu jakoś głupio się z tym poczułam. Gdybym ja coś organizowała też bym chciała żeby przyszedł. Ehh.. Czy ja tak zawsze muszę myśleć o innych. Napisałam smsa: dobra, to na którą mam być?

No więc idę. Co będzie na miejscu: dosłownie WSZYSTKO. Co mam w planie: 2 piwa. Jak będzie? No to się okaże.

Już widzę to 52 na wadze. Ale moje życie to nie tylko waga.. A może tylko?

No to do jutra;*

11 komentarzy:

  1. w takim razie życzę udanej zabawy i trzymam kciuki, żeby zakończyło się na tych dwóch piwach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie dobrze czasem sobie na piwo możesz przecież wyskoczyć o ile nie beda temu towarzyszyły orzeszki i chipsy :)

    Baw się dobrze ;********

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam nawet jak wypijesz wiecej, to przeciez nic sie nie stanie, raz na jkis czas mozna:D. miłej zabawy ;).

    http://motylica.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze zrobiłaś, ić i baw się dorze :) napewno troche wyluzujesz sie i poczujesz znow jak to fajnie jest zyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najgorsze są przekąski które tucza :)) wiec zycze milej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz już się nie trafi dużo imprez po andrzejkach, coś tam możesz zjeść ;) byle się na wszystko nie rzucić. będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. żyj, szalej, lata studenckie to czas na imprezy, przy takiej wadze i diecie szybko się upijesz mi wystarczą ostatnio 3-4 piwa żeby byc baaardzo pijaną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Twoją wagę! Też taj chcę!
    Baw się dobrze na imprezie i nie upij nam się za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no kolega zaprosił :D no no baw sie dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale na całe szczęście teraz imprezy się ukrócą, jak dobrze, że są takie okresy w roku.; *

    OdpowiedzUsuń