sobota, 13 października 2012

no comment

czuje się z tym OKROPNIE.

Ś: 
2 plasterki  chudej szynki, 40 kcal
plaster sera białego, 40 kcal
pomidor, 36 kca

O: 
5 pierogów ok 350kcal

 A po 10 minutach:
5 pierogów  ok.350 kcal
5 ciastek,    ok.250 kcal
1 babeczka owocowa, 106 kcal
3 cukierki kasztanki,  315 kcal
kromka chleba z masłem i 2 plasterki szynki, 152 kcal

Fajny obiad, prawda? Mogło być 466 kcal, a było prawie 1700 kcal.

Tak, dzisiaj się postarałam. Rozpisałam dokładnie wszystkie kalorie żeby mi było jeszcze bardziej wstyd. Dobra nauczka na przyszłość. Dostałam od Was tyle miłych słów, a na nic nie zasłużyłam. Cały tydzień świetnie mi szło, aż do dzisiaj. Nawet nie wiecie jak mi głupio jak myślę, że to czytacie.

Mam siebie dość. Obiecuję jutro Was poodwiedzać. Przepraszam

4 komentarze:

  1. kochana.. nie przejmuj się. tak naprawdę to Twoja pierwsza wpadka od takiego czasu. także głowa do góry i od jutra znów świetne bilanse, hmm? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuje się, jeden dzień na tyle dni nie zepsuje efektów pracy ;) jutro będzie tylko lepiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, wiem jak się czujesz ale się nie poddawaj, byle się nie wpędzić w takie kilka dni z rzędu, ja już wiem że to był błąd... dasz radę! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, teraz udwandnia się to, ze jak zaczniesz to nie mozesz rpzesta. Ja mam tak samo, identycznie jeźeli chodz o pierogi, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń