poniedziałek, 19 listopada 2012

2 MIESIĄCE

Heja,

dzisiaj mija dokładnie 2 miesiące. Jak zaczęłam ten dzień? Cudownie:) Ten weekend był jednym z lepszych jak nie najlepszym pod względem diety. Bilanse w granicach 350 kcal, ćwiczenia. Ale byłam pewnie, że waga znowu pokaże 53,3 czy coś w tym stylu.
Co za pozytywne rozczarowanie, 52,5 :) W końcu, wyszłam ze strefy 53 hehe.

Wymiary: biust- 85
                talia- 63
                biodra- 87,5
                udo- 50,5

Na tym etapie każdy stracony kilogram jest dla mnie czymś tak niesamowitym. No bo kiedy ja ostatnio widziałam takie liczby na swojej wadze, bardzo dawno temu. Mam siłę, mam motywację i 13 dni żeby rozprawić się z 2,5 kg do 1 grudnia.

Poza tym mam wielkie wsparcie, dziękuję:*

11 komentarzy:

  1. gratuluję, masz wymiary jak u modelki! 2,5 kg może być ciężko w tak krótkim czasie tym bardziej im jest się chudszym tym trudniej zrzucić ale na pewno w tym roku zobaczysz na wadzę 50 kg :) jesteś super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sie ciesze ze umiesz cieszyc sie z kazdego zgubionego kilograma to bardzo wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje kochana!! jesteś inspirująca i silna1 Trzymaj tak dalej :* cieszę się, że osiągnęłaś tak dużo w tak krótkim czasie :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jak fajnie zobaczyć że dobrze Ci idzie! :) tak trzymać.
    oby tak dalej. ;) trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie! <3 właściwie to do ilu chcesz schudnąć tak w ogóle? gratuluję tych dwóch miesięcy i cieszę się że jesteś.
    a co do wytrawnego wina - stosunkowo mało kalorii jak na alkohol, piwa nie lubię, a wino na trawienie mi ostatnio zadziałało bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale widzisz, ja dodałam foty ważąc ponad 10 kg więcej niż Ty ;-) nie że naciskam czy coś ale naprawdę Twoje zdjęcia mnie by jeszcze bardziej zmotywowały jak chcesz możesz mi wysłać nawet w ciuchach na maila ;-)ale i tak wiem że super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. taaak to uczucie kiedy widzisz cyfry już tak dawno niewidziane ;D
    gratuluję na prawdę dobrej roboty, jak na dwa miesiące ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wymiary kochana;)
    Trzymaj się tam!
    Całuję:**

    OdpowiedzUsuń
  9. idziesz jak burza! jejku, zazdroszczę! ale to zdrowa zazdrość;)! brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja bym chciała tyle ważyć! Bardzo Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. musli kupiłam, sante, tropikalne. 100 g to 388 kcal, wiadomo suszone owoce, ale odmierzam sobie rano na śniadanie i z mlekiem wychodzi mi ok 200 kcal, a pożywne śniadanie jest ważne ;-). także jak masz ochotę to zdjęcia wyślij, ale nie pamiętaj nie naciskam :)

    OdpowiedzUsuń